Ποια γυμναστική σου ταιριάζει ανάλογα με το σωματότυπό σου;

σωματοτυποι

Οι γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες πρέπει να καταβάλλουν παραπάνω προσπάθεια προκειμένου να γυμνάσουν το σώμα τους, είτε θέλουν να χάσουν βάρος είτε επιθυμούν γενική ενδυνάμωση. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει να διαλέξουν και τις κατάλληλες ασκήσεις για τον κάθε τύπο σώματος.

Υπάρχουν τέσσερις βασικοί σωματότυποι, σύμφωνα με τους οποίους ο καθένας έχει διαφορετικό σημείο το οποίο απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια, λόγω συσσώρευσης λίπους.

Σωματότυπος μπανάνα

Στο σωματότυπο μπανάνα, ή αλλιώς στον αθλητικό σωματότυπο όπως ονομάζεται, οι ώμοι και οι γοφοί έχουν το ίδιο πλάτος, συνδυασμένο με αδύνατα πόδια και χωρίς να ξεχωρίζει και πολύ η μέση. Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής είναι το τρέξιμο για περίπου 30 λεπτά, τα sit ups τα οποία δυναμώνουν τους μυς, το στατικό ποδήλατο, αλλά και το ελλειπτικό.

Σωματότυπος μήλο

Οι γυναίκες με το συγκεκριμένο σωματότυπο έχουν κάποια περιττά κιλά στο στήθος και την κοιλιά, ενώ τα πόδια είναι πολύ λεπτά και οι γλουτοί σχεδόν εξαφανισμένοι. Προκειμένου οι γυναίκες να δυναμώσουν το σώμα τους από την μέση και κάτω συστήνεται τρέξιμο για 30 με 40 λεπτά σε συνδυασμό με τα squats με βάρη. Επιπλέον, οι ασκήσεις για τα χέρια με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις θα σφίξουν τα χέρια και θα δυναμώσουν τους ώμους σου, χωρίς να τα κάνουν να φαίνονται μεγαλύτερα. Άλλη μία άσκηση που θα βοηθήσει αρκετά είναι η αερόβια γυμναστική, το σκοινάκι, το στατικό ποδήλατο ή το γρήγορο περπάτημα με κλίση.

Σωματότυπος αχλάδι

Στις γυναίκες με σωματότυπο αχλάδι τα περιττά κιλά βρίσκονται κυρίως στην περιοχή της περιφέρειας, δηλαδή στην κοιλιά και τους γοφούς, ενώ το στήθος και οι ώμοι είναι πολύ πιο μαζεμένα. Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για τον συγκεκριμένο σωματότυπο είναι το σκοινάκι, που θα ανεβάσει τους παλμούς της καρδιάς, τα push ups, τα οποία θα δυναμώσουν τα χέρια και το περπάτημα χωρίς να υπάρχει όμως κλίση.

Σωματότυπος κλεψύδρα

Το χαρακτηριστικό που έχει ο συγκεκριμένος σωματότυπος είναι ότι το στήθος και οι γλουτοί είναι με καμπύλες, ενώ η μέση είναι αρκετά στενή. Οι ιδανικές ασκήσεις και για αυτόν τον σωματότυπο είναι το σκοινάκι, το στατικό ποδήλατο για περίπου 30 λεπτά και το γρήγορο περπάτημα χωρίς κλίση.

RoadStory.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.