Όχι άλλες τύψεις…Τα οφέλη των γιορτινών εδεσμάτων!

Τα φαγητά των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ναι μεν προσθέτουν κιλά, αλλά έχουν κάποια οφέλη για τον οργανισμό.

Οι τύψεις για τα φαγητά των εορτών θα αρχίσουν να μειώνονται, διαβάζοντας παρακάτω τί θετικά στοιχεία παρέχουν στον οργανισμό η γαλοπούλα ή τα μελομακάρονα!

Η γαλοπούλα

galop

Αποτελεί μια ιδανική πηγή άπαχης πρωτεΐνης. Το κρέας της γαλοπούλας είναι πλούσιο σε αμινοξέα, όπως η τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά τον οργανισμό να παράγει μια ορμόνη(σεροτονίνη), που βοηθάει στην καλή διάθεση. Η γαλοπούλα είναι καλή πηγή βιταμινών (Β6) και ανόργανων συστατικών, όπως η νιασίνη κι ο σίδηρος. (Μια μερίδα γαλοπούλας περιέχει 135 θερμίδες και 24 γραμμάρια πρωτεΐνης)

Η γέμιση της γαλοπούλας

geuisto_stithos_galopoylas_rolo_ue_anatolitiko_pilafi-700x391

Οι ξηροί καρποί που περιέχει έχουν πολλές ευεργετικές ιδιότητες. Τα άτομα που τρώνε τουλάχιστον τρεις μερίδες ξηρών καρπών, σε εβδομαδιαία βάση, αντιμετωπίζουν μειωμένο κίνδυνο για παχυσαρκία και για εκδήλωση διαβήτη τύπου 2. Επίσης οι ξηροί καρποί μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από ορισμένους τύπους καρκίνου. Γενικότερα, είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα.

Μελομακάρονα Vs Kουραμπιέδες

photo299

Με βάση τις θερμίδες, ένα μελομακάρονο περιέχει 130- 150 θερμίδες κι ένας κουραμπιές 150- 180 θερμίδες. Όσον αφορά στα υπόλοιπα διατροφικά τους χαρακτηριστικά, ο πίνακας που ακολουθεί και αναφέρεται στην ποσότητα των 100 γραμμαρίων για το κάθε ένα, είναι κατατοπιστικός.

11112

Το κρασί

krasi

Το κόκκινο κρασί θεωρείται ευεργετικό για την καρδιά. Περιέχει σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες, που διαθέτουν καρδιοπροστατευτικες ιδιότητες. Ένα με δύο ποτήρια κρασί την ημέρα, παρατείνουν τη ζωή των ανδρών κατά πέντε χρόνια!

Roadstory.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.