Tί κρύβεται πίσω από το μουντζουρωμένο κραγιόν;

beauty-blunders-quick-fixes-smudge-lipstick

Μετά το ice bucket challenge, η νέα μόδα στο instagram είναι η #SmearForSmear.

Πρόκειται για μια νέα διαδικτυακή καμπάνια που ξεκίνησε από την Μεγάλη Βρετανία και το Jo’s Cervical Cancer Trust . Ως σκοπό έχει να επαγρυπνήσει τις γυναίκες και να τους θυμίσει να κάνουν το ετήσιο τεστ ΠΑΠ, για την πρόληψη του καρκίνου της μήτρας.

Η καμπάνια #SmearForSmear προέκυψε από το γεγονός ότι τα ποσοστά καρκίνου της μήτρας αυξήθηκαν στις γυναίκες κάτω των 35. Μια τραγική διαπίστωση, αν σκεφτεί κανείς ότι παλιότερα ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου της μήτρας αφορούσε τις μεγαλύτερες ηλικίες.

Ψάχνοντας στο instagram το hashtag #SmearForSmear, θα βρει κανείς χιλιάδες posts. Μεταξύ αυτών διάσημες γυναίκες όπως η Georgia May Jagger, η Rita Ora κ.ά.

RoadStory.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.