#Tips: Νικήστε το hangover των εορτών

pos-tha-katapolemisete-to-eortastiko-hangover

Το hangover και τα συμπτώματά του, π.χ. πονοκέφαλος, ζαλάδα και στομαχικές διαταραχές είναι συχνό φαινόμενο αυτές τις μέρες, ιδιαίτερα το βράδυ των Χριστουγέννων και στο ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς.

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξενυχτούν, πίνοντας ένα- δύο… και τρία ποτά παραπάνω. Αυτό σημαίνει ότι το επόμενο πρωί, πολλοί ξυπνούν με hangover.

Υπάρχουν όμως τρόποι για την πιο γρήγορη και ανώδυνη ανακούφιση από ένα hangover:

Νερό

womandrinkingwater

Ένα ποτήρι νερό πριν τον ύπνο και άλλο ένα το πρωί, είναι απαραίτητα. Μέσα στις επόμενες ώρες είναι καλό να ακολουθήσουν 2-3 ποτήρια ακόμα . Είναι σημαντικό να διατηρείται ο οργανισμός ενυδατωμένος, μετά από μία «αλκοολική» νύχτα.

Μέλι

keep-calm-and-eat-honey-2

Ένα «όπλο» κατά του hangover. Είναι πλούσιο σε κάλιο και αντιοξειδωτικά. Σκέτο ή σε μια φέτα ψωμιού, θα βοηθήσει να απορροφηθούν καλύτερα τα υγρά του στομάχου, που προκαλούν τις καούρες.

Χυμός

juice

Ένας φρέσκος χυμό φρούτων είναι ό,τι πρέπει για πρωινό. Η γλυκόζη και η φρουκτόζη που περιέχει θα αναπληρώσουν τις βιταμίνες και τα μέταλλα που μειώθηκαν, από την κατανάλωση αλκοόλ. Όμως, στην περίπτωση των έντονων στομαχικών διαταραχών, καλύτερα να αποφευχθούν οι χυμοί, επειδή είναι αρκετά όξινοι.

Μπανάνες

Banana-in-teeth1

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μειώνει την ποσότητα καλίου στον οργανισμό. Το κάλιο αποτελεί σημαντικό ηλεκτρολύτη στο σώμα. Οι μπανάνες είναι από τις κορυφαίες πηγές καλίου που συναντώνται σε τροφές. Μία- δύο μπανάνες αρκούν για την επαναφορά του καλίου στα κανονικά του επίπεδα.

Σούπα

soup_clip_art_13444

Αν όλα τα παραπάνω δεν αρκέσουν, το επόμενο βήμα είναι η σούπα. Είναι πολύ θρεπτική, πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα. Ενδυναμώνει και ηρεμεί το στομάχι.

Roadstory.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.