Διαφήμιση κατά της παιδικής κακοποίησης με διττή ερμηνεία

Το ισπανικό ίδρυμα για παιδιά, ANAR, βρήκε έναν πανέξυπνο τρόπο για ενημερώσει με ασφάλεια τα παιδιά για το τι μπορούν να κάνουν αν τα κακοποιούν οι γονείς τους, την στιγμή που συνοδεύονται από αυτούς.

Βλέποντας στο δρόμο τις διαφημίσεις της ANAR, οι ενήλικοι θα έβλεπαν ένα λυπημένο παιδί και το μήνυμα «μερικές φορές, η κακοποίηση παιδιών είμαι εμφανής μόνο στο παιδί που υποφέρει». Ένα παιδί, όμως, θα έβλεπε το ίδιο παιδί με έναν μώλωπα στο πρόσωπο και αίμα να τρέχει από τα χείλη του και το μήνυμα «αν κάποιος σε πονέσει, τηλεφώνησέ μας και θα σε βοηθήσουμε».

Πώς γίνεται αυτό; Όπως εξηγεί και το βίντεο που ακολουθεί, ένα φακοειδές στρώμα πάνω από το υλικό της διαφήμισης επιτρέπει σε όσους έχουν ύψος 1,75 (όσο ο μέσος ενήλικας) να βλέπουν μία διαφορετική εικόνα από όσους έχουν ύψος 1,35 (όσο το μέσο παιδί), καθώς το σημείο στο οποίο εμφανίζονται οι μώλωπες είναι εκτός της οπτικής εμβέλειας των μεγάλων.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.