Καλύτερες διαφημίσεις για το Twitter!

Φαίνεται πως το γνωστό κοινωνικό δίκτυο Twitter, συγκριτικά με το Facebook, ενδέχεται να έχει όχι μόνο καλύτερες αλλά και λιγότερες διαφημίσεις. Ως καίριο κριτήριο ορίστηκαν οι προτιμήσεις των χρηστών, αυτό σημαίνει πως οι διαφημίσεις που θα εμφανίζονται σε κάθε λογαριασμό θα σχετίζονται ολικώς ή μερικώς με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Για αυτό το λόγο το Twitter κυκλοφόρησε  ένα νέο API (Application Programming Interface), ώστε να βοηθήσει τους διαφημιστές να επεξεργάζονται τις διαφημίσεις τους είτε από σταθερούς υπολογιστές είτε από φορητές συσκευές.Η κίνηση αυτή έγινε για να βελτιωθούν οι διαφημίσεις του εν λόγω κοινωνικού δικτύου, καθώς όπως ανακοίνωσε η ίδια η ιδρυτική ομάδα του Twitter, “το σύστημα μας επιβραβεύει τους διαφημιστές όταν είναι καλοί στη δουλειά τους, όχι όταν είναι “πολυλογάδες”. Αυτή η άποψη ενθαρρύνει τις διαφημίσεις που είναι χρήσιμες για το χρήστη και σχετικές με τα ενδιαφέροντα του”.

 Τέλος, οι υπεύθυνοι του Twitter, θα διαθέσουν το συγκεκριμένο API σε ένα περιορισμένο αριθμό πελατών μέσω αιτήσεων που θα καταβάλλουν. Μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστό πως οι Adobe, HootSuite, Salesforce, SHIFT και TBG Digital, έχουν ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές από τον περασμένο μήνα.

Tίνα Ζαβουδάκη

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.