[A real… GymStory] Ώρα να το πάρουμε απόφαση…

Ναι, ναι ξέρω… Ήρθε η άνοιξη και σε 2 μήνες (για μερικούς και  νωρίτερα..) και το πολυπόθητο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!! Κι όλοι προσπαθούμε να διορθώσουμε τις «αμαρτίες» του χειμώνα. Το θέμα είναι «πώς»…

Οι περισσότεροι θυμόμαστε ότι υπάρχουν κάποιοι «θαυματατουργοί» χώροι που είναι γνωστοί ως γυμναστήρια και τους επισκεπτόμαστε ευλαβικά ελπίζοντας σε κάποιο ΘΑΥΜΑ!!! Μέτα από περίπου 10 χρόνια προσωπικής εμπειρίας εκ των οποίων μόνο τα 4 είναι συνειδητά αυτό το οποιό έχω παρατηρήσει είναι πως όλοι πέφτουμε στην αρχή με τα μούτρα και μέτα από ένα μήνα το πολύ έχουμε κουραστεί.

Σκοπός μας λοιπόν πρέπει να είναι γενικότερη αναθεώρηση του τρόπου ζωής μας. Πιο συγκεκριμένα μία ώρα την ημέρα αν διαθέσει ο καθένας από μας σε μία πιο στοχευμένη δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια τυχόν παραπανίσιων κιλών αλλά και στην γενικότερη ευεξία μας, σε συνδιασμό πάντα μ ένα ισορροπημενο μοντέλο διατροφής (πολλούς θα τους ευννοήσει και περιόδος της Σαρακοστής).

Τώρα γι΄αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται να προσπαθησούν σοβάρα, η εμπειρία μου μου έχει διδάξει πως 2 μήνες ουσιαστικής δουλειάς μπορεί να πραγματοποιήσουν ένα πολύ υψηλό ποσοστό των επιθυμιών μας.

Καταρχήν δεν χρειάζεται όλοι να καταφύγουμε στο κλασσικο προορισμό του γυμναστηρίου. Ο καθένας ανάλογα με τις προτιμήσεις του μπορεί να να επιλέξει ότι τον εκφράζει καλύτερα (κολυμβητήριο, τένις, περπάτημα, τρέξιμο, χορό…). Αν κάποιος εντάξει στην καθημερινότητα από από 40’-60’ της εκάστοτε δραστηριότητας και περιοριορίσει/αντικαταστήσει τις πολλές αμυλώδεις τροφές (μακαρόνια, ψωμιά, ρύζια, πατάτες) με μορφές πιο ακατατέργαστες (προίοντα ολικής, βρώμη κ.α.) αλλά και με περισσότερα ινώδη λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια βρυξελλών, χόρτα), τότε ο στόχος μπορεί να υλοποιηθεί.

Να είστε υγιείς και να προσπαθήτε μέρα με την μέρα να γίνεστε καλύτεροι από τον χθεσινό σας εαυτό.

Αθηνούλα Αχλάδα

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.