[A Real LifeStory] Υπάλληλοι της κακιάς ώρας!

Υπάλληλοι με τους οποίους συναναστρέφεσαι στην καθημερινότητά σου και ενώ κανόνες άγραφοι και το savoir vivre ορίζουν πως θα έπρεπε να έχουν κάποιου τύπου συμπεριφορά για να σε κερδίσουν ως πελάτη (ας πούμε), αυτοί μόνο που δε σε στέλνουν στον αγύριστο.

Ο «Μη του μιλάτε του παιδιού…»

Ζήτησες τη βοήθειά του; Απάντηση δεν πήρες. Προς στιγμή θεώρησες πως το παλικάρι δεν ομιλεί ελληνικά, εν τέλει κατάλαβες πως απλά του…αρέσει να μη λέει πολλά έως και τίποτα. Στην περίπτωση δε, που έχεις κέφια και χιουμοριστική διάθεση καλύτερα να το καταπνίξεις μιας και δε θα έχει την ανάλογη ανταπόκριση και θα φανείς γελοίος. Δυο είναι τα ενδεχόμενα. Ή που θα πρόκειται για συνεσταλμένο, ή για ον λίγον τι ακοινώνητο. Όπως και να έχει ιδιαίτερα ενοχλητικός, δεν είναι. Μπορείς απλά να μη τον προκαλείς σε συζήτηση και είσαι ok.

 

Η «Αρπαγμένη»

Η συγκεκριμένη υπάλληλος ξύπνησε με «νευράκια». Αρπάχτηκε με το amore, δεν πέτυχε η βαφή στο μαλλί, έπεσε σε traffic jam και αν ήταν στο χέρι της θα ήθελε να αναθεματίσει το πρώτο ζωντανό ον που θα βρεθεί στο διάβα της ακόμα και αν αυτό είναι η κατσαρίδα, αλλά μάντεψε… Δεν ήταν η κατσαρίδα, αλλά η αφεντιά σου. Ρώτησες αν το κατάστημα διαθέτει το υψηλών προδιαγραφών ρόφημα που αρμόζει στα γούστα σου, η εκνευρισμένη σχεδόν απόκριση της σε έκανε να παραγγείλεις φραπεδάκι τελικά. Παρήγγειλες καφέ, σου σερβιρίστηκε «κοπανιστός» στο τραπέζι. Ζήτησες από την πωλήτρια να δοκιμάσεις το medium αντί του small, αφού δεν άκουσες κανένα σχόλιο για τα παχάκια και τα περιττά κιλά σου πάλι καλά να λες. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να την αγνοήσεις, όσο μπορείς. Αλλά επειδή άνθρωπος είσαι, το θέαμα μπορεί να αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν είσαι και εσύ «αρπαγμένος»!

Η «Ακριβοθώρητη»

Ψάξε, ψάξε –στο εγγυώμαι- δε θα τη βρεις! Θες να παραγγείλεις ή να πληρώσεις; Προτίμησε τις self service διαδικασίες. Κάνε στην άκρη του τραπεζιού τα απομεινάρια των προηγούμενων, την προσευχή σου για να περάσει από το τραπέζι σου ή εναλλακτικά στείλε προσωπική πρόσκληση στην κυρία που το λεξικό της δεν περιλαμβάνει τις λέξεις «πελάτης» και «εξυπηρέτηση».  Για αυτήν η γνωστή φράση που θέλει τον πελάτη να έχει πάντα δίκιο, συγκρίνεται άνετα σε γελοιότητα με ανέκδοτο με τον Τοτό. Έλα όμως που σε οποιουδήποτε τύπου κατάστημα και αν βρεθείς δε πληρώνεις μόνο το προϊόν, αλλά και την εξυπηρέτηση που στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει μείνει από απουσίες. Το να μαζέψεις τα μπογαλάκια σου προτού εξυπηρετηθείς (;;;) μου ακούγεται ως η πλέον κατάλληλη αντίδραση στην υπάλληλο Diva.

Ο «Big Brother»

Είναι το άκρως αντίθετο της «Ακριβοθώρητης». Εκτελεί μονίμως και επιτυχώς χρέη κάμερας ασφαλείας. Θα την βρεις συνήθως σε καταστήματα ένδυσης, πάνω από το κεφάλι σου καταγράφοντας κάθε σου κίνηση, σε σημείο τέτοιο που πείθει μέχρι και εσένα τον ίδιο πως για κάτι θα έπρεπε να νιώθεις ένοχος. Παράλληλα με την παρακολούθησή σου κάνει προτάσεις χιλίων δυο άσχετων προϊόντων, γιατί δεν μπορεί, κάπου θα το πετύχει. Το μόνο που καταφέρνει τελικά είναι το να σε διώξει κακήν κακώς. Επίσης, ο συγκεκριμένος τύπος αγνοεί πως το ενδεχόμενο να μην σου ταιριάζει τελικά τίποτα από τα προϊόντα που προσφέρει, είναι πιθανό και σε περίπτωση που φύγεις με άδεια χέρια σου κάνει και μούτρα. Πίεση στη δουλειά, πίεση στο σπίτι, πίεση και από τον υπάλληλο; Παραπάει..

O τύπος «telemarketing»

Περιποιημένος, εμφανίσιμος, με διάπλατο αστραφτερό χαμόγελο. Ο τύπος “telemarketing” θαρρείς και έχει βγει από μεταμεσονύκτια εκπομπή τέτοιου τύπου και προσπαθεί με φωνή άρτια τοποθετημένη σαν να επενδύει τηλεοπτική διαφήμιση, να σου προμοτάρει το προϊόν ή την υπηρεσία του. Ευγενικός μέχρι αηδίας, ντυμένος στην τρίχα και μονίμως χαμογελαστός, τόσο τέλειος που όλα σου μοιάζουν με ένα καλοστημένο σκηνικό. Όσο και αν περιμένεις να εμφανιστεί η τηλεοπτική κάμερα και το μικρόφωνο, άδικα. Φυσιολογική αντίδραση να θες να φωνάξεις “Cuuuut” και να μπορέσεις να κάνεις έναν διάλογο ανθρώπινο.  Κατά τα άλλα η αγοραπωλησία σου εξελίσσεται φυσιολογικά..

Υπάλληλοι που σε εξυπηρέτησαν χειρότερα και από δημόσια υπηρεσία. Κύριες και κύριοι που σου προκάλεσαν αβίαστα εκνευρισμό, σε «κακομεταχειρίστηκαν» και στο τέλος τα κατάφεραν.. Μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα να σε κάνουν να μη θες να τους ξαναδείς στα μάτια σου. Ας πρόσεχαν! Μήπως εσύ χάνεις;

Κατερίνα Βασιλείου

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.