Greek Hospitality Awards 2019: Πέντε βραβεία απέσπασαν τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace και Mediterranean Palace της Θεσσαλονίκης

Για 3η συνεχή χρονιά τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace και Mediterranean Palace των ‘The Luxury Hotels’ διακρίθηκαν με 5 σημαντικά βραβεία στη θεματική ενότητα «BEST GREEK CITY HOTELS» στον Πανελλήνιο διαγωνισμό των «GREEK HOSPITALITY AWARDS» 2019, ο οποίος επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη επενδυτική πορεία για ανάπτυξη και εξέλιξη στον ξενοδοχειακό χώρο.

Οι θεματικές ενότητες που έθεσαν την υποψηφιότητά τους τα ξενοδοχεία αφορούσαν πυλώνες ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου όπως η τεχνολογία, η οικολογία, η στρατηγική μάρκετινγκ, ο συνεδριακός τουρισμός και ο επιχειρηματικός τουρισμός.

Ειδικότερα, το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace απέσπασε:

α) το βραβείο ‘Best Greek Technology Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο Τεχνολογίας στην Ελλάδα (Gold Award).

β) το βραβείο ‘Best Greek Green City Hotel’ ως το καλύτερο ‘πράσινο’ ξενοδοχείο πόλης στην Ελλάδα (Silver Award)

γ) το βραβείο ‘Best Greek MICE City Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για συνέδρια, συναντήσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα, για τρίτη συνεχή χρόνια (Silver Αward).

Το Mediterranean Palace βραβεύτηκε με το βραβείο ‘Best Greek Business City Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για επιχειρηματίες στην Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά (Silver Award).

Σημαντική διάκριση του ομίλου των ‘The Luxury Hotels’ αποτελεί το βραβείο ‘Best Greek Hotel Marketing Strategy’ για τη στρατηγική Marketing που ακολούθησε στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα για το 2019 (Silver Award).

Τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, της ΔΕΘ – Helexpo, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Οι πέντε πολύ σημαντικές διακρίσεις φανερώνουν τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών με σκοπό την απαράμιλλη φιλοξενία και δεσμεύουν το προσωπικό και τη διοίκηση των ξενοδοχείων για ακόμη υψηλότερους στόχους.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.