Ιδιαίτερα δημοφιλής αποδεικνύεται η Πάρος και στην αμερικανική τουριστική αγορά μετά και το κολακευτικό άρθρο της “US NEWS” για το νησί που αναφέρει :
“Η Πάρος, ένα από τα πιο κεντρικά νησιά των Κυκλάδων, είναι μια Μέκκα για θαλάσσια σπορ. Στις παραλίες του νησιού, οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν windsurf, kitesurf, καταδύσεις και βαρκάδα, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων. Μακριά από το νερό, οι επισκέπτες θα βρουν την πολυσύχναστη Παροικία, η οποία διαθέτει πολλές μπουτίκ, εστιατόρια και μπαρ. Η πρωτεύουσα της Πάρου διαθέτει επίσης πολλά αξιόλογα ιστορικά μνημεία, όπως η Παναγία Εκατονταπυλιανή του 6ου αιώνα (που σημαίνει «Εκκλησία με 100 Πύλες») και ένα ενετικό κάστρο του 13ου αιώνα. Φτάστε το καλοκαίρι για να παρακολουθήσετε το Φεστιβάλ στο Πάρκο, μια δημοφιλή εκδήλωση που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Πάρκο Πάρου σε 800 στρέμματα του νησιού”.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη είναι η διεύρυνση των δράσεων προσέγγισης της σημαντικής για τις Κυκλάδες αμερικανικής τουριστικής αγοράς, μετά και το άνοιγμά της προς την Ελλάδα με απευθείας πτήσεις από πολλές πόλεις των ΗΠΑ ακόμα και του Καναδά. Στο πλαίσιο αυτό μελετώνται δράσεις προώθησης του προορισμού σε βασικές αμερικανικές πόλεις αργότερα την άνοιξη.
Αρκεί να ληφθεί υπόψη ότι, σύμφωνα με έρευνα του HealthCareInside, 1 στους 3 Αμερικανούς δεν επηρεάζεται από το κύμα των νέων μολύνσεων από κορωνοϊό καθημερινά στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα συνεχίσει να ταξιδεύει, να ψωνίζει και να δειπνεί σε εσωτερικούς χώρους.
Αναλυτικά, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, το 61% όταν ψωνίζει και το 52% όταν βρίσκεται για ποτό και φαγητό σε εσωτερικούς χώρους. Ως προς τη διάθεση για ταξίδια, το 60% των ερωτηθέντων το απέδωσαν στο γεγονός ότι τα ταξίδια είναι ο τομέας της ζωής τους που επλήγη περισσότερο, καθώς με τους περιορισμούς της πανδημίας υπήρξαν συνεχείς αναβολές.
Είναι ενδιαφέρον ότι οιπαλαιότερες γενιές είναι πιο άνετες από τις νεότερες γενιές με τα ταξίδια αυτή τη στιγμή. Το 32% των Boomers/Gen-X ταξιδεύουν ήδη άνετα σε σύγκριση με το 26% των Gen-Z/Millennials.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι,σύμφωνα με δεδομένα συμπεριφοράς του ιστότοπου Tripadvisor, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξοδέψουν 29% περισσότερο στο μέσο ταξίδι τους το 2022 από ό,τι το 2019 ενώ η πρόθεση ταξιδιών αναψυχής το 2022 στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, με το 71% να λέει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή το 2022.